دانلود الکتروبوک فریاد سکوت


تپش قلـــب تو

 

ا

 سلام به همه ی دوستان عزیز و با محبت ، ضمن تبریک مجدد سال نو امیدوارم سالی توام با خوبی، خوشی

 و سلامتی رو در کنار خانوادتون سپری کنین.

 خدا رو سپاس گذارم که توفیقی حاصل شد تا در سال گذشته در کنار شما باشم و از نظرات و کامنت های           دلگرم کننده و نکته بینانه ی شما استفاده کنم.

باید بگم به دلیل خرابی سیستم بلاگفا وبلاگ قبلی به مرور گر  loxblog منتقل شده ! یعنی آدرس وبلاگ

www.yourtapesh.loxblog.com  البته اگه آدرس قبلی رو هم بزنید به این وبلاگ منتقل میشین!

  این بار با قرار دادن مجموعه ای از اشعار و دلنوشته های خودم که طی سال های اخیر جمع آوری و تدوین  شده در خدمتتون هستم و امیدوارم که بتونم باز هم لبخند رضایت رو  رو لباتون بشونم که این از همه چیز برا من شیرین تره!

کتاب در اصل۲۳تا شعر و دل نوشته بود که تو این نسخه که الکتروبوک هست فقط ۱۲تا از اونا نگارش شده .

تشکر می کنم از مسعود گل و محمد جان که تو راه اندازی این وبلاگ من رو کمک کردن و از شما که باعث دلگرمی ما بودین .

و تشکر ویژه از منیره کاروان و احسان مشایخی عزیز به خاطر تهیه این نسخه.

 در سال جدید منتظر شگفتی های جدیدی از ما باشین!

 به امید روزی که هر انسانی بتواند آزادانه سخن بگوید......!!!!

 فایل دانلود الکتروبوک فریاد سکوت :

   تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

                                                دانلودکنید

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

                                     



نوشته شده در شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,ساعت 11:25 توسط ممد نبودی ببینی| |


Power By: LoxBlog.Com